1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Це Сервісна угода (далі - Угода) регламентує порядок надання послуг та виготовлення поліграфічної продукції інтернет-сервісом zakaz.glyanec.com.ua (далі - «Сервіс»). Угода вступає в силу з моменту реєстрації на сайті особи, яка надає свій дизайн-макет для друку (далі - «Замовник») дає згоду на умови в порядку, передбаченому цією Угодою. Ця Угода є публічним договором та має відповідну юридичну силу.
1.2. Починаючи використовувати Сервіс Замовник вважається приєднався до цієї Угоди в повному обсязі, без будь-яких винятків. Якщо Замовник не згоден з будь-яким з пунктів цієї Угоди, або до Угоди в цілому, він повинен утриматися від здійснення реєстрації або замовлення послуг. Сервіс має право в будь-який час в односторонньому порядку змінювати умови цієї Угоди. Такі зміни вступають в силу після закінчення 3 (трьох) днів з моменту розміщення нової версії Угоди на сайті. При незгоді Замовника з внесеними змінами він зобов’язаний відмовитися від використання Сервісу. Продовження використання цього Сервісу після опублікування повідомлення про зміни буде означати підтримку вами таких змін і згоду на обов'язковість їх положень і умов.
1.3. Використовуючи послуги Сервісу, Замовник погоджується з правилами, обмеженнями та іншими умовами співпраці викладеними в даному документі на момент прийняття ним цієї Угоди. Керуючою компанією Сервісу є ТОВ "ГЛЯНЕЦ" (далі - Керуюча компанія), зареєстрована як юридична особа за законодавством України. Керуюча компанія здійснює адміністрування Сервісу, технічну та консультаційну підтримку Замовника, продаж товарів та послуг особисто або третіми особами.
1.4. Приймаючи цю Угоду, Замовник Сервісу підтверджує, що:
1.4.1. він є повнолітньою та дієздатною особою, який здійснює операції за своїм рішенням та на свій розсуд;
1.4.2. його дії спрямовані на отримання послуг Сервісу, в яких не має злого умислу, шахрайських намірів, спроб порушити нормальну працездатність Сервісу, отримати несанкціонований доступ до інформації, яка є інтелектуальною власністю або комерційною таємницею Сервісу;
1.4.3. Замовник заявляє, що його дії не порушують прав інтелектуальної власності третіх осіб;
1.4.4. реєструючись на сайті Замовник погоджується надати достовірну та актуальну інформацію про себе та свої контактні дані;
1.4.5. Замовник має законні права на здійснення платежів із використанням Сервісу;
1.4.6. діяльність Сервісу регламентується законодавством України, а також міжнародними правовими нормами, що діють на території України.
2. ПОСЛУГИ ЗАМОВНИКА
2.1. Сервіс надає Замовнику послуги з виготовлення та друку поліграфічної продукції.
2.2. Безпосереднім Виконавцем замовлення може бути фізична особа підприємець або юридична особа, що уклали відповідну угоду із Керуючою компанією.
2.3. Замовлення, яке створює Замовник, містить в собі усі умови договору замовлення на створення поліграфічної продукції або надання послуг.
2.4. Готова продукція, яка вироблена Сервісом в рамках надання послуг, виготовляється за індивідуальним замовленням Замовника. Не проводиться повернення і обмін готової продукції з друком належної якості, яка не підійшла за кольором або розміром (згідно "Правил побутового обслуговування населення", затверджених постановою КМ України від 16.05.1994 за номером 313).
2.5. Для того, щоб готова продукція належної якості відповідала очікуванню Замовника, наполегливо рекомендується ознайомитись з довідковими матеріалами Сервісу (технічні вимоги та ін.) до моменту розміщення замовлення. Довідковий матеріал публікується на сайті Сервісу.
2.6. Сервіс використовує сучасні технології, обладнання та матеріали для виготовлення та друку поліграфічної продукції найвищої якості. У той же час, як і в будь-якому виробництві, не виключені можливості появи браку внаслідок ситуативної некоректної роботи обладнання, вхідного браку від постачальників матеріалів і т.п. Сервіс проводить обмін або повернення коштів за готову продукцію неналежної якості в разі, якщо претензія була пред'явлена протягом 5 днів з моменту отримання готової продукції та якщо втрата якості якої сталася до моменту відправки Замовнику. Для обміну або повернення коштів, продукція повинна повертатися Сервісу в повному обсязі. Для встановлення об'єктивних причин втрати якості Сервіс має право провести спеціалізовану експертизу.
2.7. Сервіс виготовляє замовлення на зазначеній щільності папері. При цьому щільність паперу не має відношення до товщини, жорсткості, пухлості тощо. Повернення і обмін готової продукції з друком належної якості, які не підійшли по товщині, жорсткості, пухлості, білизні паперу - не проводиться.
2.8. Розмір готової продукції може відрізнятись від заявленого розміру на ±3мм.
2.9. Відповідальність за зміст зображення надрукованої продукції, і, у тому числі, за відповідність файлу, переданого Сервісу у виробництво, несе Замовник. Сервіс не несе відповідальності і не зобов'язаний робити заміну продукції або повернення грошей у разі, якщо фактично надрукована продукція відрізняється від її зображення на сайті Сервісу.
2.10. У разі, якщо відсутність або бездіяльність Замовника перешкоджає нормальному наданню послуги (наприклад, відсутність Замовника за адресою в узгоджений час доставки, неотримання Замовником замовлення на пошті у встановлені поштовою службою терміни і т.д.), Сервіс має право вимагати покриття Замовником витрат на повторне надання послуги цілком або частково (в тому числі на оплату вартості доставки, упаковки, виготовлення).
2.11. Замовник гарантує, що авторські права на всі зображення та інші об’єкти авторського права, надані Замовником в процесі замовлення послуг або продукції, належать Замовнику або використовуються ним на відповідній правовій підставі. Замовник гарантує, що йому належить право власності або інше відповідне право на знаки для товарів та послуг (торговельна марка), що використані ним при замовленні послуг або продукції. Замовник несе повну відповідальність за порушення прав інтелектуальної власності, що належать Сервісу або третім особам. Сервіс за жодних обставин не несе відповідальності перед третіми особами за наслідки, що спричинені діями або бездіяльністю Замовника із використанням Сервісу.
2.12. Замовник погоджується отримувати від Сервісу e-mail, sms, push - повідомлення, телефонного та звичайного поштового зв'язку, для оперативного інформування про зміни в порядку надання послуг Сервісу і для передачі інших актуальних новин та повідомлень.
3.1. Замовник зобов'язаний надати точну і правдиву інформацію в необхідній кількості для надання послуг. Сервіс не продає і не передає інформацію про Замовника третім особам, за винятком випадків, прямо передбачених законодавством України.
3.2. Сервіс здійснює усі необхідні заходи для захисту персональних даних, що отримує від Замовника. Оброблення персональних даних відбувається виключно у суворій відповідності до положень Закону України «Про захист персональних даних».
3.3. Надаючи свої персональні дані на сайті Сервісу при реєстрації або оформленні Замовлення Замовник дає свою добровільну згоду на обробку та використання своїх персональних даних відмовідно до цієї Угоди.
4.1. Сервіс діє в інтересах своїх Замовників. У разі виникнення спірних ситуацій як між Сервісом і його Замовниками, так і за участю третіх осіб, Сервіс здійснює всі законні і етичні заходи для захисту законних і обґрунтованих інтересів Замовників.
4.2. Всі надані послуги надаються за принципом "як є", задіяні технічні системи можуть включати не виявлені технічні помилки, наслідком яких є неможливість виконання замовлення або його несвоєчасне виконання. Також до неможливості виконання замовлення можуть призвести події непереборної сили (форс-мажор).
4.3. У разі неможливості виконання прийнятих на себе зобов'язань з причин, вказаних вище (виключаючи форс-мажор), Сервіс несе відповідальність в межах сум, отриманих від Замовника в якості оплати за послуги.
4.4. Сервіс не несе ні за яких обставин ніякої матеріальної відповідальності, що виходить за рамки сум, отриманих від Замовника в якості оплати за послуги.
4.5. Сервіс не несе ніякої відповідальності у випадку настання форс-мажорних обставин.
4.6. Сервіс залишає за собою право припинити обслуговування Замовника в таких випадках:
4.6.1. систематичне порушення загальноприйнятих правил мережевого етикету: розміщення матеріалів, що розпалюють етнічну/релігійну ворожнечу, пропаганду наркотиків і т.п.;
4.6.2. зловмисні дії, спрямовані на несанкціоновану зміну стандартної роботи Сервісу;
4.6.3. вчинення Замовником дій, що не відповідають Умовам використання Сервісу;
4.6.4. в разі рішення суду, а також в інших випадках передбачених чинним законодавством України.
4.7. Сервіс не перевіряє зміст замовлення, а лише забезпечує відповідність готової поліграфічної продукції технічному завданню замовлення.
4.8. Сервіс не обізнаний та не несе відповідальності за дії Замовника поліграфічної продукції з її подальшого використання.
5.1. Ці Умови не є остаточними їх може бути змінено та доповнено Сервісом за власною ініціативою та на власний розсуд.
5.2. Замовник підтверджує, що ознайомлений з усіма пунктами цієї Угоди і безумовно приймає їх у повному обсязі.
Якщо у вас залишились питання з цього приводу, Ви можете відправити їх на e-mail Сервісу glyanec@glyanec.com.ua
Дата останної зміни: 01.05.2020